ul.Sienkiewicza 7
05-090 Jaworowa
22 716 13 05
recepcja@hotelewita.pl
Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.
Właścicielem Hotelu Ewita ** i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest Plastikon Ewa Kłos z siedzibą w Jaworowej (05-090) przy ulicy Sienkiewicza 7
Informujemy, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.
Dodatkowo po uzyskaniu zgody zbieramy dane w celach marketingowych.
Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.
Dane zbieramy podczas :
- procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową,
- meldowania gościa w hotelu.
Zbieramy następujące dane :
Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
- Imię i Nazwisko;
- Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
- Numer telefonu;
- Adres e-mail;
- Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania faktury VAT na przedsiębiorstwo);
- Nr dokumentu tożsamości.
Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
- tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
- monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.)
- zarządzanie dostępem do pokoi,
- wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).
Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:
- przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,
- lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,
- dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,
- informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu.
Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
- operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,
- tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,
- zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel
Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:
- poprawy nawigacji,
- wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Hotel Ewita** podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Gości.
Gościom Hotelu Ewita** przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.
Dane pozyskane z monitoringu usuwane są po 30 dniach od daty ich rejestracji.
W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
Kontakt z Hotelem Ewita ** w sprawie ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: recepcja@hotelewita.pl
7 minut od lotniska