Kontakt

hotel ewita

ul.Sienkiewicza 7
  05-090 Jaworowa
  22 716 13 05
  recepcja@hotelewita.pl

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI01.09.2023

 

Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

  1. Właścicielem Hotelu Ewita ** i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest Plastikon Ewa Kłos z siedzibą w Jaworowej (05-090) przy ulicy Sienkiewicza 7

  1. Informujemy, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

  1. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.

  2. Dodatkowo po uzyskaniu zgody zbieramy dane w celach marketingowych.

  1. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.

  1. Dane zbieramy podczas :

    - procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową,
    - meldowania gościa w hotelu.

  1. Zbieramy następujące dane :

  1. Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
    - Imię i Nazwisko;
    - Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);
    - Numer telefonu;
    - Adres e-mail;
    - Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania faktury VAT na przedsiębiorstwo);
    - Nr dokumentu tożsamości.

     

  1. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:

  1. Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.

  2. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
    - tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.

  3. Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
    - monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.)
    - zarządzanie dostępem do pokoi,
    - wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).

  4. Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:
    - przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,
    - lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,
    - dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,
    - informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu.

  5. Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
    - operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,
    - tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,
    - zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel

     

  6. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:
    - poprawy nawigacji,
    - wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.

  7. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

  8. Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

  9. Hotel Ewita** podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Gości.

 

  1. Gościom Hotelu Ewita** przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

  2. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

  3. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są po 30 dniach od daty ich rejestracji.

  4. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

  5. Kontakt z Hotelem Ewita ** w sprawie ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: recepcja@hotelewita.pl

     

 

 

napisz do nas



(*) - Wypełnij wymagane pola



 
powrót

Lokalizacja

7 minut od lotniska

hotel ewita
Design by : LEMONPIXEL.pl